Dwanaście lat związany z szeroko pojętym marketingiem i public relations. Wieloletni manager i współzałożyciel jednej z wrocławskich agencji marketingowych, od tygodnia kieruje zespołem komunikacji i promocji organizacji, z inspiracji której powstała najnowocześniejsza w Polsce klinika dla dzieci chorych na raka.
W rezultacie trwającego kilka tygodni procesu rekrutacji i selekcji z dniem 13 grudnia 2021 r. stery działu komunikacji i promocji instytucji, która od 30 lat wspiera leczenie dzieci chorych na raka z całej Polski przejął Łukasz Wasiuta. Annie Apel, Prezes Zarządu Fundacji, zależało na znalezieniu managera charakteryzującego się nie tylko wieloletnim doświadczeniem biznesowym, ale również wysoką wrażliwością na potrzeby dzieci oraz ich rodziców.
- Fundacja jest obecnie na etapie opracowania nowej strategii. Planujemy rozpocząć innowacyjne projekty, które będą wspierać dzieci i ich rodziców w chorobie nowotworowej z kliniki „Przylądek Nadziei”- lokalnie, ale również na terenie całego kraju - mówi Anna Apel Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”. - Dążymy również do pozyskania nowych partnerów w wielu obszarach. W związku z tym szukaliśmy osoby o podejściu biznesowym, posiadającej kompetencje z obszaru promocji i marketingu oraz doświadczenie w realizowaniu ogólnopolskich projektów. Łukasz Wasiuta to idealna osoba na stanowisko dyrektora ds. komunikacji i promocji. Jestem pewna, że jego wiedza, umiejętności i predyspozycje pozwolą nam jeszcze lepiej wypełniać misję Fundacji – dodaje Anna Apel
W polskim środowisku marketingowo-biznesowym Łukasz Wasiuta to rozpoznawalna postać. Był managerem w największych wrocławskich agencjach public relations jak również współzałożycielem jednej z agencji marketingowych a po godzinach spełnia się jako redaktor naczelny „Akademii Kulinarnej od nauki do sztuki kulinarnej”.
- Powołanie na to stanowisko to dla mnie wielki zaszczyt i zobowiązanie. Po ponad 12 latach pracy w biznesie, zdecydowałem się włączyć w działalność jednej z czołowych instytucji dobroczynnych w Polsce. Angaż do Fundacji to dla mnie osobiste wyzwanie i nowy rozdział w życiu. – mówi Łukasz Wasiuta. - W nowej roli wykorzystam moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji medialnych oraz biznesowych, które przynosiły konkretne rezultaty i miały pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa i instytucje, z którymi dotąd współpracowałem. Obok doświadczenia wniosę w działalność działu komunikacji i promocji myślenie strategiczne, kreatywność oraz filozofię współtworzenia projektów z partnerami z różnych sektorów – zapowiada Łukasz Wasiuta. - Bardzo liczę, że wspólnie z całym zespołem wzniesiemy Fundację na wyższy poziom.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET